Klacht: batterij niet meer verkrijgbaar

op 22 augustus 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Geachte mevrouw/heer,
Op 26 juli 2014 bij de Aldi supermarkt een smartphone Wolfgang AT-AS45D1 gekocht voor €119,- Prima apparaat verder.
Tot begin juli 2016 mijn smartphone lichtelijk viel en het klepje los schoot en tevens de batterij,maar die kon ik opvangen.Dan komt een vreemd verhaal dat de batterij blijkt uitgezet en het klepje niet goed meer sloot.Toen maar besloten (mobiel was nog prima) een nieuwe batterij te kopen bij Wolfgang want stad en land afgezocht mocht niet baten.
Helaas niet meer leverbaar en ik moest af en toe maar bij hun site kijken of hij weer geleverd kon worden.Na een nette boze mail vermeldt dat ik nog garantie had en samen tot een oplossing te komen kreeg ik geen antwoord meer.Dus mobiel prima maar geen batterij meer leverbaar binnen 2 jaar kan niet.Batterij model:AT-B45SE
Zie deze site betreffende mobiel:http://www.wolfgangmobile.com/as45d1/
Hoogachtend
N.W van Dijke

Minimaal de helft retour of zij zorgen waar dan ook vandaan voor een nieuwe batterij.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niclas