Klacht: Batard

op 06 mei 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik wil een klacht indienen. Bij de Dekamarkt Planetenweg te IJmuiden is sinds een paar maanden een oven geplaatst voor vers afgebakken brood. Zover ik kan zien en kom er regelmatig is daar gretig aftrek van, vooral de batard broodjes onder andere met krenten rozijnen. Nu hoorde ik vanochtend dat ze deze batards niet meer mogen verkopen en kunnen bestellen. Ik vindt dit heel vreemd en erg vervelend , neem aan dat de klanten die ze gewonnen hebben met deze oven aanwinst straks weer weglopen ?? Dus voortaan maar weer naar de Vomar !!

Als de batards weer in het assortiment komen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 07 mei 2016 om 09:10 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar maakt. Ik ben blij om te horen dat de oven u goed bevalt, maar vind het vervelend om te horen dat u moet misgrijpen naar de Batard. Ik heb dit voor u uitgezocht en zie dat er slechts twee varianten niet (meer) te verkrijgen zijn in deze winkel. De Batard Volkoren en de Batard Rozijnen-krenten kunnen alleen nog door de grotere winkels besteld worden. Wel kunt u in onze winkel in IJmuiden Planetenweg nog de Batard Meergranen, Batard Pompadour, Batard Wit en Batard Spelt kopen. Mocht u meer vragen hebben over het brood, staan onze medewerkers op de broodafdeling u graag te woord.

Alle klachten die gemeld zijn door Batard