Klacht: basic fit weigert te compenseren voor een storing van hun kant

tomkosmas op 09 oktober 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben jaren klant geweest bij basic fit en heb daar flink voor betaald met een familie abonnement. In maart heb ik mijn abonnement bij basic fit via hun website opgezegd. Door een storing van hun kant is daar nooit een bevestiging van verstuurd.

Door Corona hebben ze in de maanden daarna geen lidmaatschap afgeschreven. Ik ging ik ervan uit dat de opzegging gelukt was. Ik ben verhuisd naar een plaats zonder basic fit en heb basic fit ook nooit meer bezocht. Plots begonnen ze weer geld af te schrijven.

Nu zeggen ze dat ze zonder bewijs van opzeggen niks konden doen, maar dat is dus precies mijn klacht. Omdat hun website niet werkte heb ik dat niet.

Ze reageren niet op e-mails, werken klachten kort af door steeds hetzelfde te zeggen. Ik vind dat ze mij met mijn argumenten wel het voordeel van de twijfel kunnen geven, ik heb immers nooit meer gebruik gemaakt van hun diensten en ze hebben jaren aan me verdiend.

Als ze het laatste bedrag kwijtschelden. Dan kan ik ook overwegen in de toekomst weer lid te worden als ik verhuis of er eentje in de buurt komt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 oktober 2020 om 09:51 geantwoord

tomkosmas

Heeft op 12 oktober 2020 om 09:56 geantwoord

Ze negeren weer al mijn argumenten waarom een opzegging per maart wel logisch zou zijn en zeggen alleen dat ze geen bewijs hebben dat er toen een opzegging gedaan is (dat bewijs heb ik niet omdat hun website niet werkt)

Alle klachten die gemeld zijn door tomkosmas