Klacht: Basic fit utrecht midden wetering kale nare man

op 01 juli 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo, ik hoop dat ik met dit bericht mijn stem kan laten horen als clublid en voor de meeste die hier zich hier aan storen. Bij deze mijn aanzegging over het personeel van basic fit midden wetering voornamelijk de kale man waarvan ik zelf z´n naam niet ken. Ik ben vandaag geconfronteerd dat ik niet binnen mijn tijd train en dat ik per direct de club moet verlaten op een intimiderende manier waarvan ik schrok. Terwijl ik de tijd niet in de gaten had omdat ik zo gefocust bezig was met mijn training en het afronden daarvan. Ik voel me zo gediscrimineerd het lijkt wel alsof ik de zondebok ben van de gym en dat er gewoon met twee maten wordt gemeten. En dat ik zo wordt benaderd en onprofessioneel met een voorbeeld functie die hij op zich draagt dat ik dit niet hier bij laat en ben zeker niet de enige die hier last van heeft. Kom ik nou om te trainen of om hele tijd gecontroleerd te worden door een agent .Wat mij opvalt dat ik dan een jongen ben met niet westerse migratie achtergrond en dat dit gebeuren helemaal op mij wordt afgeschilderd. Ik hoop dat ik met mij argumentatie dat er een oplossing komt en dat er maatregelen worden getroffen met de hieruit verantwoordelijke persoon. Mocht het toch niet het geval zijn ben ik genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen desnoods laat ik een petitie tekenen voor de clubleden die hier allemaal last van hebben en een media zaak van te maken. Ik sta voor rechtvaardigheid en niet wat mij onrecht aan gedaan wordt.

Als hij zijn excuses gaat aanbieden

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juli 2021 om 08:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Clublid