We hebben vandaag een rwa voor de kleinzoon gekocht, maar krijgen die korting niet daar er op de vitrine vermeld staat vandaag op black friday 10 procent korting op ALLE speelgoed Lees meer
Toen ik mijn cadeaukaart waarde online wou gebruiken om een 20,- Steamkaart te kopen werd de beveiligingscode van de kaart zeer slecht zichtbaar na het krassen. Lees meer
Ik wil een klacht indienen omdat ik op 29-09-2017 mijn FIFA 18 zou ontvangen nu is het 30-09-2018 en nou heb ik FIFA 18 nog niet thuis! Ik vind dat heel slecht en ik hoop dat jullie mij tegemoet kunnen... Lees meer
We zijn woedend. Speelhuisje gekocht voor mijn zoontje. Levertijd 3-4 werkdagen. Na een maand eindelijk het huisje gekregen en het was stuk.
Geen gehoor bij de klantendienst, geen compensatie, geen snelle oplossing.
Mijn zoontje intens verdriet als we zijn huisje... Lees meer
Beste,
Via Incassobureau Afterpay ontvingen wij kortgeleden een laatste betalingsherinnering van een betalingsachterstand op een factuur die niet voor ons bestemd is.
De aanmaning is toegevoegd aan deze klacht.
Op ons adres woont geen persoon genaamd R. Scheffer en heeft hier ook nooit... Lees meer
Ik heb een kapotte PlayStation 4 binnen de garantie periode gemeld bij Bart Smit (mevrouw Lia), ze reageerden pas net na de garantieperiode en nu zeggen ze dat de garantie niet meer geld. De PlayStation 4 werpt na 5 minuten... Lees meer
Het schoentje van mijn L.O.L is nu al kwijt (ik heb het schoentje een dag). Lees meer
Geachte mevrouw / meneer
Ik had een spel gekocht uit de verpakking gehaald en uitgeprobeerd maar niet mijn keuze en ik kan hem niet ruilen vind ik echt heel jammer want nu verspil ik geld wat ik niet leuk vind Lees meer
Dom van Bart smit dat je ongebruikte voucher niet kan retourneren Lees meer
Beste Bart Smit,
Op internet staat dat jullie op zondagen zijn geopend, alleen toen ik vandaag, 5-01-2017, voor jullie deuren stond brandde er geen licht!
Ook de telefoon werd niet opgenomen, na het zesde telefoontje te hebben gepleegd zag ik dat... Lees meer