Klacht: Barst in beeldscherm

op 07 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een galaxy note edge waar spontaan een barst in het beeld scherm is gekomen tijdens het opladen
Opgestuurd via samsung die hem weer doorsturen naar dynafix
Die constateren dat er val / stoot of drukschade aan het toestel zit
Het toestel is niet gevallen of gestoten nog aan extreme druk onderworpen
Er is ook geen uitwendige schade aan het toestel
Hoe kun je druk schade constateren? (Lijkt mij niet te kunnen)
En dan krijg je het kastje naar de muur verhaal
Je moet bij samsung zijn die bepaald wat garantie is
Maar dynafix meld dat er val/ stoot of drukschade aan je toestel zit dus geen garantie zegt samsung

Kort gezegd: dat ze elkaar goed aan het dekken zijn
Om onder de garantie uit te komen

Gewenste Oplossing:

Kosten van de reparatie vergoeden van maar liefst 260,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij hebben inmiddels contact via Facebook, wij willen u ook verzoeken om mochten er nog vragen of opmerkingen zijn deze te bespreken via Facebook.

Omdat wij inmiddels contact hebben zullen wij uw klacht op klacht.nl sluiten, uiteraard staan wij volledig tot uw beschikking via Facebook.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Heeft op 08 augustus 2016 om 17:26 geantwoord

Geen oplossing
Ben nog steeds in gesprek hier over

Alle klachten die gemeld zijn door E Schaafsma