Klacht: Bar slechte service GLS

op 04 februari 2014 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket wordt bezorgd, normaal maakt de bel een bos herrie maar die hoorde ik nauwelijks. Ik zat op het toilet, snel naar een raam gerend maar de vogel was al gevlogen. De hele dag speciaal voor dit pakket waar ik met spoed op zit te wachten thuis gebleven. GLS gebeld, 0900 nummer 1 euro per gesprek, maar aardige mevrouw zegt bel even naar Utrecht daar kunnen ze wel contact opnemen met de chauffeur zodat u weet waar deze zit, dan kan hij terug komen of u kunt er zelf even achteraan rijden wat ik helemaal geen probleem vond. Naar Utrecht gebeld, nee dat kon allemaal niet, ze konden de chauffeur niet bellen enz. enz. Ik geef toe, ben erg boos geworden want dit is een waardeloze service, het is een kleine moeite. Bovendien het was geen vijf minuten geleden dat hij aan de deur stond dus hoe ver kon hij zijn ….. Bij de buren heeft men het ook niet geprobeerd. Dus morgen weer de hele dag wachten en speciaal thuis blijven, heb gezegd dat als ik er per ongeluk niet ben dat het bij de buren bezorgd moet worden want dat kon dan wel. En dit is niet de eerste keer met GLS, wat een waardeloze service! Ik heb ook de leverancier ingelicht want daar online bestellen gaat niet meer gebeuren zolang ze met deze bezorgdienst werken!

Alsnog vandaag bezorgen! Of morgen maar dan met een tijdsindicatie. Maar ik was al tevreden geweest als men even contact had opgenomen zodat ik het pakket zelf bij de chauffeur op kon pikken!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jokebb