Klacht: Bar slechte Klantenservice van Groupon ! ! !

op 29 maart 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 7 februari gebruik gemaakt van de aanbieding van Event & Media Education voor de opleiding ‘Executive Master in Wedding Management. Voor de zekerheid heb ik gevraagd of deze opleiding in de engelse taal beschikbaar is (Event & Media Education is een internationale organisatie). Hetgeen tot 2 maal toe is bevestigd. Maar Event & Media Education stuurt een onjuiste inlogcode. Op email berichten reageert Event & Media Education in het geheel niet. Derhalve de kwestie voorgelegd aan Groupon Klantenservice. Tot ‘vervelens’ toe krijg ik als reactie van Groupon Klantenservice dat ze het spijtig voor mij vinden en dat Groupon Klantenservice met een oplossing zal komen. Dergelijke (standaard) berichten ontvang ik van Groupon Klanten Service nu al meer dan een maand en telkens van een andere ‘medewerker’ van de Groupon Klantenservice. Het meest recente (standaard) bericht van de Groupon Klantenservice is dat zij vragen of de ‘hulp’ van de Klantenservice nog noodzakelijk is omdat Groupon Klantenservice de kwestie als ‘opgelost’ wil noteren. En de Groupon Klantenservice refereert aan een andere (verkeerde) opleiding. Ronduit schandalig, zo langzamerhand ! En wat ik moet ontvangen, krijg ik niet . . . . slechts een inlogcode die toegang geeft tot de engelstalige versie van de Opleiding ‘Executive Master in Wedding Management’. Hoe slecht kan de ‘service’ zijn !

Als ik de juiste inlogcode/password krijg om de engelstalige versie van de Opleiding 'Executive Master in Wedding in Wedding Management' te downloaden. (Dat is alles ! ! !).

Reactie van de melder van de klacht TradeConnection1

6 maanden geleden - Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met het hoofdkantoor van Event & Media in Italie. Het Italiaanse hoofdkantoor heeft onmiddellijk actie ondernomen en het 'Nederlandse Event & Media alsmede Groupon Klantenservice' probleem opgelost. Van Event & Media Nederland alsmede Groupon Nederland heb ik niets mogen vernemen. Zelfs de Klantenservice van Groupon Nederland heeft geen bericht meer gestuurd dat 'ze het spijtig vinden' dat ik het zelf heb opgelost !

Alle klachten die gemeld zijn door TradeConnection1