Klacht: Bankstel zakt in en stof slijt snel

op 25 september 2016 over Rofra Home in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een jaar geleden een bank gekocht, helaas bij rofra. De bank kostte 1200 euro, maar zakt na 1 jaar verschikkelijk door. Na 2 uur op de bank zitten ben je alleen maar moeieer geworden. Hoop mail verkeer gehad maar dit word met dure woorden afgewimpeld. Hebben zelf onafhankelijke expert gestuurd maar deze mocht geen eind oordeel geven want dat doet de winkel zelf. Hoe bedoel je onafhankelijk. Zelf een aangetekends brief gestuurd naar hoofd kantoor maar hier wordt niet op gereageerd. We gaan door tot we krijgen waar we recht op hebben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we serieus behandeld worden dus financiele schadevergoeding, bank opnieuw opvullen of de bank weer terugnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rofra Home over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric.s