Klacht: bankstel jesse begint te verteren.

op 07 januari 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

begin november2015 zag ik tot mijn grote verbazing dat er aan de achterkant van het bankstel gaatjes in de stof begonnen te ontstaan.heb naar karwij in de ruijven berdr.terijn emerald/delfgauw gebeld hier over maar deze vertelde mij dat er geen garantie op de bankstellen zit. hij was toen nog geen 11maanden oud. ik ontdekte het per toeval mischien zat het er al langer. als je over de stof wrijft voelt het poeierig aan het vervilt aan. help wat nu ik heb de Jesse hoekbank 2poefjes en nog 4eetkamerrstoelen. gelukkig is het alleen de hoekbank maar ik wilde er toch wel 4a5jaar mee doen. kocht vroeger bij ikea nog goedkoper ook en dit is mijn 5ebankstel maar dit heb ik nog nooit gezien. echt lelijk. heb er wel foto’s van gemaakt maar ben niet zo handig met de pc om ze op te sturen.

Nou ja ik denk een nieuwe bank deze stof is van zeer slechte kwaltijd. de kussens zijn wel goed. maar heb geen zin in groot kleur verschil met de andere gestoffeerde meubels in die kleur van jullie. komen jullie maar met een oplossing geld terug kan maar ik wil weer die bank want die past bij de rest heb een heel set met van alles in die grijze stof.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:49 geantwoord

Beste Klant,
KARWEI wil graag helpen met het oplossen van een vraag of probleem. Om op een juiste wijze geholpen te worden, bieden wij de volgende manieren aan om met ons in contact te komen:
- Via ons contactformulier op karwei.nl/klantenservice/service-en-contact/contact
- Een bericht op onze Facebook pagina facebook.com/karwei/
- Of op telefoonnummer: 088-0550416 (maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur tot 18:00 uur)
Het blijkt dat deze klacht inmiddels al is opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door klacht Jesse bank