Klacht: Bankstel 3 zit

op 12 december 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Beste mensen, ik hou het kort. Koop nooit een bankstel of wat dan ook bij sanders meubelstad, want je denkt een nieuwe te kopen maar je koopt er een die gemaakt, gerepareerd of hersteld moet worden.
Ook de meubelmakers die er werken die moeten naar de meubel kleuterschool om het vak opnieuw te leren, want de reparatie wordt van kwaad tot erger. Ook de wel bekende Jolanda van Sanders, die hier vaker genoemd wordt, komt arogant en asociaal over.
Ik snap ook niet dat zij daar nog mag werken en vraag mij ook af of de directie haar arogante houding tegenover de klanten van op de hoogte is. Als er iets met het leer is, gooit zij het op beestjes ipv een scheur of wat dan ook.we worden door haar als zeik familie bestempeld omdat we de waarheid zeggen en daar kan ze niet tegen. Ook wil ik iedereen waarschuwen koop nooit bij sanders meubelstad, ga liever naar ikea of leenbakker daar je wordt klantvriendelijk behandelt en luisteren ze naar je probleem en komen altijd hun afspraken na. Tenslotte vermijdt sanders meubelstad en rij er 500 km omheen. Lees aub ook de klachten van de andere dan weet je genoeg over sanders.

Ik ben tevreden wanneer ik een nieuwe bank krijg die niet gemaakt, gerepareerd of hersteld moet worden. Daar koop ik geen nieuwe bank voor. Dan kan ik beter naar marktplaats.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bankstel sanders