Klacht: bankkaart.

op 14 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste meneer of mevrouw,
Wij kunnen niet betalen met de bankkaart van KBC bankcontact maestro.
Met groetjes Van Rysselberghe Myriam.

Wij zijn tevreden als ons probleem opgelost is.
Met groetjes Van Rysselberghe Myriam.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 juni 2016 om 20:09 geantwoord

Geachte mevrouw van Rysselberghe,
Miniinthebox.com maakt het betalen voor uw bestelling eenvoudig door een breed scala aan betaalmethoden te ondersteunen. Hier vindt u informatie over de verschillende betaalmethoden ondersteund door MiniInTheBox.com, en kunt u rustig kiezen voor de juiste betaalmethode voor u.

Het betalen met een creditcard of bankpas is veilig, eenvoudig en handig op MiniInTheBox.com. Wij accepteren credit card betalingen via Visa, MasterCard, en American Express vanaf de meeste locaties wereldwijd. Wij accepteren ook Solo Betaalkaart betalingen, maar alleen vanuit het Verenigd Koninkrijk. Neemt u contact met uw bank op als de bankkart van uw bank niet werkt, wij blokkeren geen bepaalde bankkaarten.

Gebruik uw Credit- of Betaalkaart
1. Op uw Winkelwagen pagina, klik http://help.lightinthebox.com/index.php?pg=file& from=2& id=71na het bekijken van uw items.

2. Op de Bestellingsinformatie pagina, onder Betalingsmethoden, selecteer Credit / Betaalkaart.

3. Vul zorgvuldig de benodigde informatie..

4. Na controle van uw betalingsgegevens, klikt u op http://help.lightinthebox.com/index.php?pg=file& from=2& id=71

Al uw credit card gegevens worden veilig opgeslagen door GlobalCollect en niet door LightInTheBox.com.
Betaling met credit card via GlobalCollect is een snele, veilige, en handige manier om bij ons te bestellen.

Noot: LightInTheBox.com slaat uw credit card en persoonlijke informatie niet op en heeft hier ook geen toegang toe. Neemt u daarom contact op met GlobalCollect of uw creditcardmaatschappij voor hulp bij eventuele problemen met betrekking tot uw creditcard-of Betaalkaart transactie. LightInTheBox.com accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor credit card of bankpas betalingskwesties.

Voor meer informatie, ziet u onze Privacy Verklaring

Alle klachten die gemeld zijn door juliekepopemieke