Klacht: Merv . M Hulsebos

op 01 maart 2012 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 03-12-2011 heb ik via hun site opgezegd
(dat kon toen, eerder kon dat niet)er stond erbij dat binnen 5 dagen daarvan bericht zou krijgen , dat hebben ze helemaal niet gedaan.eind december kon ik niet meer met mijn loten meer de trekking lijst bekijken deze was dus geblokkeerd nadat ze de opzegging hadden gelezen. sindsdien werd ik bestookt met reclame mailsom de 2 dagen, wat eerder niet het geval was eens per maand een mail van de trekking.
eind januari 2012 weer geld van mijn rekening afgehaald
18,50 euro. ben op 14-02-2012 bij de bank een blokkade van
mijn rekening gedaan. Heb toen nogmaals een brief naar de
Bankgiroloterij gestuurd dat ik het bedrag terug wil hebben , maar opnieuw laten ze niets van ze horen.
Het intrekken van de machtiging duurt 4 weken, van 3 dec tot 2 januari. dus wil ik het bedrag van 18,50 die eind januari eraf is gehaald terug.

Gewenste Oplossing:

dat ze mij die 18,50 euro terugstorten.
en excuses voor deze vervelende ervaring.

Alle klachten die gemeld zijn door poffert