Klacht: Bankfraude door Tele2

op 06 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Al meer dat 3 maanden ben ik bezich om 14maanden onterechte afschrijvingen bij tele2 terug te vorderen. Er is door tele2 zonder mijn toestemming geld afgeschreven van een telefoonnummer welke mij niet toebehoord. Sterker nog, sinds juli 2015 hebben wij helemaal niets meer lopen bij tele2. Ik heb vele malen gebeld en inmiddels is er een naam van een mogelijke fraude-pleger door tele2 aan mij doorgegeven met de opdracht om hier aangiften van fraude te doen. Nu ben ik het daar niet mee eens omdat ik de persoon niet ken en ik met die persoon ook niets te maken heb. Het is tele2 die bij mij bank-fraude pleegt. Middels een speciale afdeling van de bank heb ik 13 maanden kunnen storneren en heeft de bank mij laten weten dat tele2 zonder bewijs heeft afgeschreven en op die gronden zij mij 13 maanden konden storneren. Nu rest mij nog de resterende 11 maanden vanaf okt. 2014. Inmiddels heb ik aangiften gedaan van bankfraude en is deze aangetekend in ontvangst genomen, maar nog steeds geen enkel voren van reactie van tele2. Ook het nabellen helpt niet omdat er inmiddels helemaal geen historie meer in het systeem staat omdat de abonnement houder zijn rekeningnummer heeft gewijzigd, dus zit niet meer aan mijn rekeningnummer gekoppeld, en hiermee is tele2 dus ‘schadeloos’ gesteld! Mooi voor tele2, maar nog steeds jammer voor mij, want ik hoor zie of lees niets! Inmiddels heb ik RADAR ingeschakeld en die gaan het oppakken. Wanneer en hoe, geen idee, zal nog wel even duren. Ik vind het een schande dat een zo duidelijke fout van tele2 zo wordt afgedaan. Hoeveel ‘klanten’ betreft het nog meer!

Als ik mijn ten onrechte afgeschreven bedragen van Tele2 terug krijg! En eigenlijk ook nog een vergoeding voor alle uren tijd die ik er al in heb gestoken en de uren tbv de aangiften bij de politie waar Tele2 nu dankbaar gebruik van maakt om hun 'nummerfraude' op te lossen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert van der Hout