Klacht: Geld overgemaakt en niet ontvangen door Lentz

Maroescha1983 op 14 februari 2020 over Banketbakkerij Lentz in de categorie Bakker

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb €25,- overgemaakt naar ik dacht Lentz ,truffelspecialist in Oid-Rijswijk en zij hebben het geld nooit ontvangen. Het is voor Valentijnsdag. Mijn jongste zoon wilde.dit laten bezorgen voor zijn oma. Mijn zoontje wil zijn geld terug. Zover ik zie is het naar de rekening van Sissow gegaan

Gewenste Oplossing:

Mijn zoontje.wil graag dat u zijn €25 - terugstort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Banketbakkerij Lentz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maroescha1983