Klacht: Bankbeslag gelegd zonder kennisgeving

op 16 juli 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Er is door dit incasso bureau beslag gelegd op mijn rekening, waarbij kosten zijn ontstaan. Zij hebben mij niet op de hoogte gebracht over een eventuele openstaand bedrag. Dus het was voor mij een verbazing dat er opeens beslag was gelegd op mijn rekening. Schijnt dat brieven zijn gestuurd naar een adres waar ik allang niet meer ingeschreven sta. Ik ben nu al een jaar ingeschreven in oude pekela. En de 1e brief die ik paar dagen geleden heb ontvangen, was dat er bank beslag was gelegd.

Ik heb vernomen van cannock dat de huidige eigennaar van mijn oude adres verschillende keren contact heeft opgenomen met Cannock om te vertellen dat ik daar niet meer woonde.

Dat ze de incasso kosten naar beneden brengen naar het bedrag van hun 1e brief ( die ik nooit ontvangen heb) En dat ze de kosten van de beslag legging op hun rekening nemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LuciferSam