Klacht: Bankafschriften ing. Niet ontvangen. Belastingdient deelt mede dat stukken niet bestelbaar zijn.Een sandd bezorgster heeft maanden gelden bij ons aangebeld en gezegd de post niet meer te bezorgen omdat zij bang was voor on

op 09 mei 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een sandd bezorgster heeft maanden geleden aangebeld met de mededeling dat zij de post niet meer zou bezorgen omdat zij bang was voor onze in de hal blaffende bordercollie. Ik heb haar kennis laten maken met onze zeer lieve hond en voorgedaan hoe het deponeren van een brief in de brievenbus nooit tot verwondingen kon leiden. Zij bleef bij haar stelling en scheldend verliet zij ons adres. De bezorgster maakte op mij een bevremende en verwarde indruk.

Gewenste Oplossing:

Als alle post weer wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jan beentjes

5 maanden geleden - Contact gehad met Sandd.Zij zullen praten met de bezorgster en hebben mij toegezegd voor een prompte bezorging te zullen zorgdragen Alles opgelost!?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 26 juni 2017 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jan beentjes