Klacht: bank ingezakt

op 03 mei 2017 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

ik heb onlangs een bank bij jullie gekocht. Ik heb een van de medewerkers al aan de lijn gehad omtrent mijn klacht en zij raadde mij aan om online een klacht te dienen.
Mijn bank is na een paar maanden ingezakt aan de hoofdleuning. Elke keer als we op de bank willen zitten horen wij gekraak en dit hoort niet bij een bank. Bij het in elkaar zetten van de banken, waren de stukken niet gelijk. Ik heb er netjes voor betaald en vind dit best jammer, aangezien al mijn meubels thuis van Meubella komt. Ik kan helaas maar een foto invoegen, ik had meerdere foto’s waarin je kon zien dat de bank niet goed aansluit aan elkaar

Ik ben tevreden wanneer ik een nieuwe bank krijg.Het gaat om de bank Hoekbank Destiny - Zwart - Stof - Links.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 22 februari 2018 om 11:24 geantwoord

Wij hebben ook per e-mail contact gehad met de klant en hebben uiteindelijk een afspraak gemaakt met de meubelmaker om het probleem op te lossen. Er is hier geen verder contact geweest met de klant, waardoor wij de aanname hebben gedaan dat het probleem hiermee verholpen is voor de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door familie Khadari