Klacht: bank

op 01 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb nu voor de 2 de keer een klacht over een bank van de ikea. De vorige was na 2 maanden doorgezakt en deze zit absoluut niet lekker!! We zitten nog liever op de grond dan op de bank. Ik heb al meerdere malen contact gehad en elke keer zeggen ze dat ze me terug gaan bellen met een oplossing en ben nu na 6 a 7 maanden later en heel wat telefoontjes later nog steeds niet gebeld. Ik heb altijd pijn aan me benen en rug als ik op deze bank heb gezeten.

Ik ben tevreden als deze klacht word opgelost ik ben niet meer tevreden met hun spullen omdat dit de 2 keer is dat t gebeurd ik wil niet aan de gang blijven.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 14:57 geantwoord

Hej Adnane,

door drukte lezen we je bericht nu. Onze excuses hiervoor!

Wat vervelend dat je bank niet bevalt :( We hebben je melding erbij gezocht en zien dat je klacht inmiddels afgehandeld is. Succes met het uitzoeken van een nieuwe bank!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Essie88