Klacht: geen terugbetaling aankoopbedrag na annulering door Bandenleader

op 13 november 2015 over Bandenleader.nl in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op de website van Bandenleader 4 autobanden gekocht afgelopen weekend. Maandag kreeg ik een mail dat de bestelling werd geannuleerd en dat ik het aankoopbedrag binnen 3 dagen op mijn rekening zou terugkrijgen. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en heb ik contact gezocht met Bandenleader. Ik krijg steeds het zelfde antwoord per mail dat ze mijn IBAN en BIC gegevens nodig hebben, maar die gegevens hebben ze al. Als ik vraag of ze mij bellen, dan doen ze dat niet. Ik geloof niet dat ze van plan zijn dit geld terug te storten. Dit is de mail die ik maandag ontving:

Op 09/11/2015

Terugbetaling .

U vindt hieronder de terugbetaling van uw bestelling ……..

Terugbetaling van bestelling ………. 421.16 €

Bedrag excl. BTW : 348.07 €
BTW 21.00 % : 73.0 9 €
Totaal bedrag incl. BTW : 421.16 €

De overboeking kunt u binnen 3 werkdagen zien op uw rekening.

Gewenste Oplossing:

als ik het geld op mijn rekening terug heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Sibelfiene