Klacht: bakkerscadeaukaart

op 22 september 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

ik krijg van de postcode loterij 2 bakkers cadeau kaarten. Wat een waardeloze prijs!!!
Ik doe al sinds het begin mee aan de postcode loterij niet om goede doelen te steunen, zoals iedereen zegt, nee, ik doe mee om prijzen te winnen. En als ik geen prijs win ben ik blij dat het geld aan goede doelen wordt besteed. Maar als ik win wil ik een geldprijs, geen bloemen, stroopwafels, chocola of ijs. Ook geen auto, want die heb ik al. Ik wil gewoon geld, zodat ik zelf kan bepalen waar ik het aan ga besteden. Nu krijg ik 2 bakkers kaarten. Wat moet ik ermee? In de verste verte is er bij ons op het platteland geen bakker t bekennen die aan deze onzin mee doet. Wie helpt mij in mijn strijd tegen de postcode loterij?

Ik wil dichtbij deze bakkerij bonnen kunnen inleveren, bij de jumbo supermarkt of zo. Daarbij wil ik geen prijzen meer maar geldbedragen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fwt