Klacht: Verkoop rotte paaseieren

op 10 april 2013 over Bakkerij Jos Puts in de categorie Bakker

Bij bakkerij Jos Put in Weert hadden we voor de Pasen 30 vers gekookte eieren besteld.
Deze konden we op goede vrijdag dus 2 dagen voor Pasen op komen halen.
Met Pasen kregen we visite en dus de eitjes op tafel. We hadden een eitje gegeten en dit had al een aparte smaak. Vervolgens werden er nog 2 eitjes gepeld en deze waren gewoon rot. Bruin van binnen en een uur in de wind stinken. We waren er allemaal niet goed van en de Pasen was dus een eind bedorven. Voorlopig lusten we geen van allen meer een eitje. We dachten verse eitjes bij een bakker te bestellen en dan krijg je dit. We zijn met de eitjes terug gegaan en kregen het aankoop bedrag terug. Ze zouden het doorgeven aan de leverancier. Verder niks. Buiten het feit dat de Pasen bedorven was had er ook nog iemand doodziek kunnen worden.

Als Bakkerijk Puts niet garant kan staan voor sommige van hun producten, zouden ze deze niet mogen verkopen. Ze kunnen dan wel doodleuk zeggen dat ze het doorgeven aan de leverancier maar ik vind dat ze hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Zij verkopen tenslotte de eitjes in hun winkel. Buiten een excuus zou het ook zeer netjes zijn om een geste te doen door bijvoorbeeld een tegoedbon aan te bieden. Het is namelijk echt geen pretje om rotte eieren tegen te komen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakkerij Jos Puts nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goya