Klacht: Bak waar je water in doet lekt aan de onderkant

op 30 november 2016 over Krups in de categorie Koffie

Sinds 2 maanden hebben wij een dolce gusto apparaat. Maakt echt heerlijke koffie, alleen zijn we er niet blij mee. De bak waar je water in doet lekt. Op het moment dat we koffie willen maken, moet ik het apparaat in de gootsteen doen, want anders zit heel mijn aanrechtblad onder het water. Echt heel erg jammer.

Ik ben tevreden op moment we een nieuw apparaat krijgen of een nieuwe bak, zonder dat het ons geld kost. Dus ook geen verzendkosten oid.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Krups

4 dagen geleden - Klacht afgehandeld met consument.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Rabia el aissati

4 uur geleden - ik heb het advies van jullie gekregen om via krups.nl/consumenten mijn klacht nogmaals te doen met het verzoek een foto van het apparaat. Ik was helemaal blij met jullie belletje, omdat ik dacht dat ik dan een nieuwe zou krijgen. Op het moment dat ik alle schermen heb gehad wordt er aan het eind toch nog een verzoek gedaan hoe ik wil betalen aan verzendkosten (ronde de 24 euro) of of ik het hem wil ophalen/afleveren, maar dit is niet naast de deur... Heel erg jammer....

Alle klachten die gemeld zijn door Rabia el aissati