Klacht: Bagage verloren door Neckermann

Reserveringsnummer: 84756252
Naam: Abdessamad el Ouasghiri
Aankomst: Bodrum 14-05-2016, 21.45, vlucht HV 307

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik een (voorlopige) aangifte indienen tegen de buchauffeur die ons gisteren vervoerde van Bodrum luchthaven naar Mandarin Resort en daarnaast wil ik een verzoek tot compensatievergoeding indienen bij Neckermann voor het verlies van mijn bagage en de telefoonkosten.

Het gaat hierbij om het volgende;
Bij het aankomen bij het Mandarin resort bleek dat 1 koffer (van de 2) ontbrak. Ik weet zeker dat deze erin zat en dat bevestigde de buschauffeur. Dat gesprek woonde een getuige bij die ik hierbij kan aanhalen. Daarop zei hij dat hij binnen 10 min terug zou komen met 2 verschillende verhalen c.q. beloftes; eerst dat hij het heeft gevonden en later kwam hij weer terug en zei hij weer dat hij niets had gevonden? Dit duurde in totaal 3 uur zonder enig resultaat.

Nadat ik daarna contact opnam met het reisbureau werd ik weer doorverwezen naar de hotelreceptie en die verwezen me weer door naar het reisbureau.

Uiteindelijk zou het reisbureau mij om 9 uur terugbellen en koppelen of ze al wat wisten. Om 12 uur had ik nog steeds niets gehoord. Toen ik weer terugbelde wist de beste man van niets en na uitleg wist hij wel weer te vertellen dat ze ermee bezig zijn.

Midden in het gesprek werd ik echter vaak onderbroken en de lijn werd zelf verbroken!

Voordat ik verdere juridische en of andere stappen onderneem want zoals u begrijpt heb ik tot nu toe niets vernomen wil ik graag weten hoe Neckermann hier verder mee omgaat.

Daarbij wil ik vermelden dat we een tussenstop maakten waarbij het kan zijn dat een passagier een verkeerde koffer heeft gepakt en deze heeft meegenomen of dat de chauffeurs van de andere bussen deze nog in hun auto hebben liggen.

Ik ben nu in staat om tegen ieder persoon en Neckermann een aangifte op te stellen want een koffer kan niet zomaar verdwijnen. Echter wil ik dat ze van deze mogelijkheid gebruik wil maken en dat iemand er alsnog mee op de proppen komt.

Verder wil ik niets uitsluiten en zou er contact gepleegd kunnen worden met de luchthaven en in het bijzonder de taxfree shop.

Ik zit nu zonder schone kleren en de tas was gevuld met dure kleding en andere zaken.

Graag verneem ik op korte termijn uw reactie en hoe hiermee verder om te gaan. Bovenstaand verhaal kan door getuigen bevestigd worden. Ook heb ik bijna 1 uur aan hele dure telefoonkosten besteed en tot nu toe heb ik geen enkele vakantie en lijd hier emotioneel onder.

Abdessamad el Ouasghiri

Bij vondst van koffer en compensatie telefoonkosten of;
compensatie waarde van koffer en compensatie telefoonkosten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Neckermann Reizen

Heeft op 17 mei 2016 om 08:10 geantwoord

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sam1984