Klacht: Bagage

op 20 februari 2018 over Costa Cruise in de categorie Reizen Algemeen

Op 15 januari ben ik naar de Dominicaanse Republiek gevlogen om daar een cruise te maken. Op Zaterdag 20 januari ben ik met een ambulance naar een ziekenhuis op Guadeloupe gebracht. Ik had hartklachten. In het ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik niet meer terug mocht en mijn bagage zou van boord gehaald worden.
Dit is inderdaad gebeurd en iemand van het eiland heeft mijn bagage gebracht. De koffer was werkelijk schandalig ingepakt. Alles was er in gegooid. Ik heb 2 organisers die ik gebruik om mij kleding netjes in de koffer te pakken. Dit zijn hoezen met een rits. Beide ritsen waren kapot.
Na thuiskomst op 26 januari contact opgenomen met Costa en een claim ingediend voor de organisers. Na vele mails gestuurd te hebben kreeg ik na 4 dagen te horen dat ik ergens anders mijn klacht moest indienen. Dus wederom een klacht ingediend bij het desbetreffende mailadres. Ik krijg wel een bevestiging van de mail maar nog steeds geen reactie. Ik heb al diverse mails gestuurd maar geen enkele reactie. Mijn verzekeringsmaatschappij heeft mij 5 euro vergoed voor de organisers maar deze waren 1,5 jaar geleden € 39,95 en ik zou graag dit bedrag vergoed zien door Costa.
Ze kunnen er natuurlijk niets aan doen dat mijn vakantie zo is geëindigd maar ik vind wel dat ze iets moeten vergoeden wat ze kapot gemaakt hebben.

Als Costa mij de schade vergoedt

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Costa Cruise over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mckers