Klacht: Bagage

op 15 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Op 4 febr. heb ik een vakantie geboekt bij Neckermann. Dit betrof een appartement en een vlucht naar Italië. In de bevestigingsmail gaf Neckermann aan dat bij de vlucht 20 kilo bagage p.p. was inbegrepen. Één dag voor vertrek heb ik 24 uur van tevoren ingecheckt en mijn oog viel op het toegestane aantal mee te nemen bagage. Dit stond op 0. Ik heb de vliegtuigmaatschappij Alitalia/ KLM gebeld en zij bevestigde mijn vermoeden. Er was geen bagage geboekt.
Ik heb toen een medewerker van Neckermann gebeld. En ik kreeg mw.&&€&€€€ aan de lijn. Zij vroeg mij de mail waarin bevestigd stond naar haar te mailen zodat zij dit kon uitzoeken, want deze mail had ik niet moeten krijgen. Een half uurtje later belde ze mij terug en vertelde het een fout van hun kant was en zij mij door zou verbinden met de afdeling die mij verder zou helpen. Zij bood namens Thomas Cook haar excuses aan.
Geen fijne boodschap, maar ik werd vriendelijk te woord gestaan.
De medewerker ( waarvan ik helaas de naam niet heb genoteerd )die mij verder zou helpen , zei direct nadat ik mijn verhaal had gedaan dat jullie dit nooit regelen en ik het dus zelf moest regelen. Ik was uitermate teleurgesteld in dit antwoord en vertelde haar dat het de fout van Neckermann was en het ook door hen opgelost diende te worden. De medewerkster werd daarop mi erg geïrriteerd en laconiek. Ik moest het zelf regelen en kon dan de kosten indienen en terug getaald krijgen door Neckermann. Op mijn vraag of zij dit niet kon regelen zei zij nee. Ook kon ze mij niet vertellen hoe ik het moest regelen. Moest ik maar op de site van Alitalia/ KLM kijken. Ik vertelde haar uitermate teleurgesteld te zijn in deze nonservice. Waarop zij antwoordde; u krijgt het geld toch terug. Ik vertelde haar dat ik iets meer empathie had verwacht als je er een dag voor vertrek achter komt dat zaken die toegezegd zijn, niet zijn geregeld. Op een, leek wel opgezegde toon, bood zij namens Neckermann/ Thomas Cook haar excuses aan. Ik vertelde dat ik het hier niet bij zou laten. Moet u maar een klacht indienen vertelde ze mij. Ze zou een aantekening maken dat de kosten zouden worden terugbetaald en wenste mij een prettige vakantie.

Terugbetaling kosten en genoegdoening voor het feit dat er zaken beloofd worden die een dag voor vakantie worden teruggedraaid wn je het zelf kan oplossen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Como

11 maanden geleden - Deze klacht wordt door Neckermann als opgelost beschouwd, terwijl ze mij alleen melden dat de klacht is doorgestuurd naar de afdeling custumer service. Dus nog niet eens in behandeling genomen. Laat staan opgelost. Vandaar dat er geen openstaande klachten staan bij Neckermann!!

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 08 september 2016 om 14:34 geantwoord

Geachte mevrouw de Vreede,

Onze afdeling Customer Service heeft inmiddels contact met u opgenomen. Het terug te ontvangen bedrag zal zo spoedig mogelijk op uw rekening worden geboekt.

Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u verdere vragen hebben kunt u contact opnemen met de afdeling Customer Service.

Neckermann reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Como