Klacht: badkamermeubel

op 06 juli 2017 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben in sept 2014 een badkamermeubel gekocht bij karwei te Schiedam incl spiegel,fontein lampje .Eind 2016 geklaagd omdat het geplastiviceerde losliet .Wij konden een nieuw meubel krijgen met korting maar het totaalplaatje,wat moet je dan weer met spiegel enz? Hebben van ellende besloten om dan maar een nieuw meubel te laten maken en ben woensdag 05-07-2017 weer terug geweest met de bon en het kapotte gedeelte Geen chef te bekennen ,zat in vergadering .Karwei verschuilt zich achter de fabrikant van het meubel,die moet volgens hen foto,s hebben van het ventilatiekanaal,of er een raam openstaat in de badkamer voor te veel vocht,hoever het meubel van de douchebak staat ! Het is toch een badmeubel ??? De garantie was een half jaar verlopen,kortom niks aan te doen .Na 2 jaar kan je dus je badmeubel bij de vuilnis zetten.

Wanneer er een tegoedbon van 50 euro was aangeboden ter compensatie voor het materiaal en het arbeidsloon voor het maken van het nieuwe meubel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.groeneweg2@hotmail.com