Klacht: badkamermeubel

op 15 januari 2014 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Op 31 oktober kocht ik een badkamermeubelset en een wastafelmengkraan bij Karwei in Best. Nadat ik het meubel wilde instaleren bleek de ophanging niet in orde. Ik ben op zaterdag terug gegaan naar Karwei in Best. Hier hebben ze ongeveer drie kwartier staan sleutelen om het op te lossen. Er werd nog wel gezegd dat het verstandig was om een nieuw onderdeel te bestellen, maar dat het zo ook wel kon. Thuis aangekomen heb ik het meubel neergezet. Op dat moment brak er een schroef van het mechanisme waar juist daarvoor aan was gesleuteld. Wederom terug naar Karwei om het meubel daar achter te laten en gevraagd het bestelde onderdeel te monteren, zodat ik een meubel zou hebben dat ik kan monteren. Een week later werd ik gebeld, dat het in orde was. Voor de vierde keer ging ik naar Karwei. Wat bleek: er was alleen een blokje geleverd om aan de muur te bevestigen. Het mechanisme was niet geleverd, laat staan gemonteerd. Direct zou er een nieuwe bestelling verstuurd worden en zou ik gebeld worden als alles in orde is. Dit heeft zich in november afgespeeld. Tot op heden heb ik niets meer vernomen. Ik zit nu al maanden met een wastafel waarin een gat zit en wil hier eindelijk vanaf, maar mijn nieuwe meubel staat nu nog steeds in het magazijn van Karwei.

Zeer spoedig contact. Een meubel met een deugdelijk mechanisme. Voor al het wachten en op en neer rijden verwacht ik dat het meubel thuis gebracht wordt en wordt gemonteerd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 30 januari 2014 om 08:48 geantwoord

door omstandigheden moest er een nieuw meubel besteld worden. iom de klant is deze besteld en geplaatst.

Heeft op 01 februari 2014 om 19:04 geantwoord

Er is 8 dagen geleden telefonisch contact opgenomen, met de mededeling dat een nieuw meubel besteld moet worden en dat deze geplaatst zou worden. Daarna heb ik niks meer vernomen, dus de klacht is nog niet opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Karwei beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rvdm33@gmail.com