Klacht: Badkamer meubel krijgt vochtschade

op 20 april 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Na aankoop van een toch redelijk duur badkamermeubel zien we na een klein half jaar overal kleine plekken waar t hout begint op te zwellen. Lijkt erop dat t meubel niet echt tegen vocht kan. Een mail gestuurd naar bva maar helaas het product is te lang in gebruik was t antwoord. Dus blijkbaar zit er geen normale consumenten garantie op zaken die je koopt.

Ik ben tevreden als ze met een gedegen oplossing komen. Er is gewoon een slecht product verkocht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

6 maanden geleden - Beste meneer Van den Elsen, Jammer te vernemen dat uw aangekochte kavel niet meer naar behoren functioneert. Wij willen u graag helpen maar in dit geval is de garantietermijn helaas verstreken. Uw ervaring en feedback nemen wij serieus en zullen wij in de evaluatie met de leverancier bespreken. Wij begrijpen dat dit niet de oplossing is die u in gedachten heeft. Mocht u alsnog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze Klantenservice. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Van den Elsen