Klacht: bad mat

op 01 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me bad mat dus vergeten bij de kassa op de band ik kwam erachter bij thuiskomst omdat ik toch nog de bad mat erbij wilde en me spulletjes had ingepakt ik belde en kwam erop neer dat het niet hun probleem was het lag er waarom kijken ze niet de beelden terug heel erg boos

Gewenste Oplossing:

Ik wil me bad mat terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor!

Balen dat je de badmat vergeten bent! We hebben je melding erbij gezocht en zien helaas dat je TOFTBO badmat niet gevonden is :( We kunnen ons voorstellen dat dit een teleurstelling voor je is. Wellicht kan je overwegen hier alsnog aangifte voor te doen.
Succes!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door kimpotzo