Klacht: Babypark liegt in hun communicatie naar klanten

op 16 februari 2018 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Op hun webite adverteren met “de grootste en goedkoopste babywinkel van Europa” en indien je dan contact zoekt en zegt dat je je product 200 euro goedkoper in Engeland online kan kopen geven ze aan dat ze niks aan de prijs willen doen omdat dit een winkel in Engeland betreft. Babypark u schrijft de goedkoopste van Europa te zijn maar bent dit niet! U liegt naar uw klanten. Laat uw mond (en geschrift) geen loze beloften doen! Beste lezer kijk verder dan de leugens en loze beloften van Babypark

Indien ze doen wat ze zeggen namelijk. De goedkoopste van Europa zijn. En dus meegaan met een lagere prijs van een concurrent. (Ook als die niet in Nederland zit maar wel in Europa.)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babypark

Heeft op 19 februari 2018 om 10:35 geantwoord

Goedemorgen Armand de Vries,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We vinden het erg vervelend dat u ontevreden bent over de laagste prijsgarantie en de manier waarop wij dit publiceren.
Op de hoofdpagina van onze website staat onder andere het volgende vermeld:
‘’Gegarandeerd de laagste prijs van NL.’’
Als u op dit kopje klikt, opent zich een nieuw scherm met daarin extra uitleg.
Daar staat vermeld aan welke eis het onder andere voldaan moet worden:
‘’Het artikel wordt aangeboden door een Nederlandse babyspeciaalzaak, voorzien van een fysieke winkel en officieel erkend door de leverancier.’’
Het klopt dus dat u in deze situatie niet de laagste prijs garantie gegeven wordt aangezien het in strijd is met onze voorwaarden en hetgeen wij op onze website vermelden.

Indien u meer informatie hierover wenst te ontvangen, verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen via tel. 0488-488888 keuze 3 in het menu of via mail naar service@babypark.nl

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Babypark
Klantenservice

Heeft op 19 februari 2018 om 12:25 geantwoord

U gaat niet in op hetgeen ik aandraag maar verwijst derhalve naar uw algemene voorwaarden. Uiteraard staat er in uw algemene voorwaarden dat het alleen voor Nederland geldt. Dat is mij geheel niet ontgaan.

Het gaat mij echter om het feit dat u in de titel van uw website én op Google zich presenteert (en promoot) met letterlijk de volgende tekst:

\"Europa's grootste en goedkoopste babywinkel\"

Als u zegt de goedkoopste van Europa te zijn dan moet u dit ook nakomen
of anders hier niet mee adverteren. Anders doet u toch loze beloften?

Dit is iets wat ik niet verwacht van een christelijk georiënteerde onderneming als de uwe.
Zelfs uw webwinkel is gesloten op zondag... Maar loze beloften doen mag toch ook even min niet?

Doordat u mijn klacht afwimpelt en verwijst naar de voor mij reeds bekende algemene voorwaarden voelt het voor mij alsof ik niet wordt gehoord.

Ik vind dat u iets moet doen aan deze loze belofte. Het voelt nu alsof uw willens en wetens niets wil doen aan het probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door Adv78