Klacht: Babypark Gouda- als tweederangs klant behandeld

op 07 juli 2012 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Vandaag wilden mijn vriendin en ik de Bugaboo Donkey Duo kopen. Deze wandelwagen heeft de mogelijkheid een baby en een peuter te vervoeren.
Toen we eenmaal bij de stand waren aangekomen zagen we aanvankelijk geen werknemer. Nadat ik er een had aangesproken, werd ik doorverwezen naar de infobalie. Daar zou ik een werknemer toegewezen krijgen, zodat ik de precieze bestelling kon doorgeven.
Na goed 40 minuten wachten had een werkneemster tijd ons te helpen. Dat ging goed, maar toen ik wilde laten zien welke kleur ik graag had, begon het gezeur. Een mevrouw, die niet bij de infobalie was geweest, hield de medewerkster staande en die had er geen problemen mee die mevrouw vijf minuten voor te lichten over alle ins en outs van de bugaboo.
Tot overmaat van ramp moest deze parodie op een werkneemster ook ineens een andere klant helpen. Wij werden vervolgens nog verder geholpen door een andere dame, maar we hadden al besloten niets meer te kopen.
De eerder genoemde dame had er geen problemen nogmaals te interrumperen en ze werd nogmaals te woord gestaan. We voelden ons totaal niet serieus genomen.
Het lijkt er namelijk op dat je alleen dan de beste service krijgt, als je streng gereformeerd bent en er ook zo uitziet. De leiding van dit bedrijf staat zich daar ook op voor, aangezien zij niet op zondagen werken en de site op de dag des heren ook dicht is. Het lijkt mij zo dat naastenliefde in de gereformeerde kerk toch een geheel andere uitleg krijgt, als deze werkwijze gemeengoed is.
Wij wilden aanvankelijk nog wat artikelen kopen, maar die hebben we later teruggelegd. Ons zien ze hier niet meer!

Klanten van alle gezindten serieus nemen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door l1976