Klacht: Babybytes verwijderd en blokkeert profielen

op 22 maart 2020 over Babybytes in de categorie Babykleding

Het is al twee keer gebeurt dat mijn profiel werd verwijded. 1. Net nadat ik leuke thuisblijftuin tips geef voor jong en oud in deze tijd (coronavirus). Babybytes heeft veel leden met kinderen, vandaar. 2. Ook werd eens mijn profiel verwijderd omdat ik van mening verschilde over iets met twee andere leden. Zonder waarschuwing en zonder bericht over het waarom je dan geblokkeerdverwijderd wordt. Een goede admin geeft een waarschuwing of laat men op uiteraard een nette manier, vrijheid van meningsuiting hebben.

Je bent kennelijk alleen welkom als je in hun straatje past. Wie in hun straatje past kan zelfs grof taalgebruik of naar mijn mening aparte topics plaatsen, zonder eraf gegooid te worden.

Voor mij geen Babybytes meer, er zijn vast leukere sites voor zwangere vrouwen!

Voor mij niet, ik kom er niet meer. Ik zoek wel een andere leuke site voor zwangere vrouwen.
Mischien dat ze eens naar hun beleid kunnen kijken, want zo is een lid zijn van een site natuurlijk niet leuk.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Babybytes

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Babybytes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MinaB