Klacht: baby op schoot

op 11 juli 2012 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wil een klacht indienen over een regel wat er zogenaamd moet zijn bij de qbuzz. Ik stapte 11-07-2012 om 09.33 uur in de bus (lijn 73 naar emmen)bij de halte buinerbrug en wilde mijn kaartje betalen. Werd er tegen mij gezegt door de buschauffeur dat ik mijn kindje op schoot moest nemen omdat dat veiliger is. Nou sorry maar hier ben ik het totaal niet mee eens, een kindje op schoot is helemaal niet veilig, hij zit los, niet in zijn gordeltjes vast en mocht er een ongeluk gebeurd zijn dan klapt mijn kindje op de stoelen voor mij en ik klap op mijn kindje, noemen jullie dit veilig?? Het is echt een onlogische regel. Als hij in de buggy zit, vast in zijn gordeltjes, en de buggy staat vast met de gordel die in de bus zit, kan er niks mee gebeuren.. dan vliegt het kindje ook niet door de bus mocht er een ongeluk komen, en zit het kindje op schoot dan kan het wel door de bus vliegen. Hoop dat dit genoeg informatie is en dat u er wat aan kan doen.

dat er geen kinderen onder een bepaalde leeftijd bij de ouders op schoot komt te zitten. Dat is namelijk pas gevaarlijk.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sabrina25