Klacht: B-keuze terrastegels i.p.v. betaalde A-keuze

op 16 juni 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Wij hebben voor meer voor ruim €3000,= terrastegels gekocht. Eindelijk na slechte service en na 3 weken de tegels ontvangen. 10 pallets met 12st. Tijdens inspectie en het plaatsen van de tegels blijkt het dat er al vele kapot en gescheurd zijn (ongeopende pallets). Dit ook direct kenbaar gemaakt bij BVA. Die geeft alleen aan dat zij dit zouden doorgeven aan de leverancier. Na 2 weken de tegeks leggen blijkt; 15stuks tegels totaal kapot en 57 stuks met slechte coating. 3e mail van NVA ontvangen met dezelfde mededeling: “wij hebben het aan de leverancier doorgegeven. Maar geen oplossing! Nu na 3 weken nog steeds geen oplossing van BVA…

Indien BVA zich ervan bewust is dat zij A prijzen vragen voor B-keuze artikelen. Je wordt als klant belazerd en BVA pleegt FRAUDE met dit soort praktijken. Een compensatie voor de nutteloze kapotte tegels en de 57 waardeloze gecoate tegels.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 18 juli 2016 om 11:03 geantwoord