Klacht: Passagier niet naar de juiste bestemming gebracht.

op 25 april 2019 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 april is mevr Autar geland met KLM vanuit Paramaribo. Mevr zou onder begeleiding door een medewerker van KLM naar de bagage ruimte vervoerd worden, haar partner heeft haar nog zien weggaan met de begeleider. Partner was na 30 min al aangekomen bij de bagage ruimte, na ongeveer een half uur was hij voorzien van zijn bagages daar na is hij naar de douane gelopen om te vragen waar mevr afgezet zou worden, daar gaven ze aan bij de bagage ruimte. Na ruim 2,5 uur wanneer er niemand meer was, is meneer weer naar de douane gelopen om te vragen waarom het zo lang duurt, vervolgens zagen ze alle begeleiders (groep) aan komen lopen. De douane heeft toen namens meneer gevraagd waar mevr autar is. Zij gaven aan dat zij haar bij de bestemming (bagageruimte) hadden afgezet was niet waar is! Vervolgens is meneer halverwege naar de uitgang gelopen (hal) met de begeleiders en daar hebben ze nog even gewacht en zagen mevr autar nog steeds niet. Een van de begeleiders is toen weer naar de bagage ruimte gelopen om te kijken of ze mevr daar konden vinden, daar was mevr niet te zien. Na ongeveer 3 uur later is meneer naar de info balie gelopen met de begeleiders met het verzoek mevr autar op te roepen omdat hij zich zorgen maakte. Mevr autar is toen 2x opgeroepen daarna zijn de begeleiders weggegaan na ongeveer een half uur later is de schoonzoon van mevr gaan lopen en zag haar lopend aankomen en helemaal verward. Ik vind dit een slechte service van KLM zeker omdat mevr niet in staat is om te lopen en slechtziend is toen mevr eindelijk haar partner zag was zij helemaal uitgeput. Mevr heeft erg last van haar benen en kan nauwelijks staan, hoe wordt dit opgelost?! Met vriendelijke groet, Dhr Bhoep

Gewenste Oplossing:

Ik wacht op antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axxicom Airport Caddy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 31 mei 2019 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U heeft per e-mail een bevestiging met uw referentienummer M1904 127 gekregen.

Wij streven ernaar uw klacht binnen 7 dagen inhoudelijk te beantwoorden. Het antwoord ontvangt u per e-mail.

De klacht zullen wij hier als opgelost markeren. Eventuele aanvullende vragen kunt u stellen door te antwoorden op de automatische bevestiging die u van ons heeft gekregen. Ook kunt u ons mailen op ccc@airportcaddy.nl, wij vragen u dan om het referentienummer M1904 127 in het onderwerp te plaatsen.

Damien van der Aart
Axxicom Airport Caddy

Alle klachten die gemeld zijn door Bhoep-Autar