Klacht: Folders niet ontvangen

op 14 augustus 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu woensdag 14 september 16:40 uur, de folders die uiterlijk op dinsdag bezorgd moeten worden heb ik nog niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als de folders op tijd (uiterlijk dinsdag) bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 14 augustus 2019 om 16:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag geachte heer of mevrouw van den Bosch,

Het klopt dat de bezorging doorgaans loopt in het weekend, dus zaterdag en zondag met een uitloop naar maandag. Wij zullen de volgende acties ondernemen met betrekking tot uw melding: wij gaan het opnemen met onze afdeling kwaliteit en melden het bij de lokale inspecteur. Dit doen wij om uw melding zo snel en zo goed mogelijk te kunnen oplossen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch