Klacht: Avond eten

op 17 oktober 2016 over Preston Palace in de categorie Hotels

Wij zijn zaterdag een dagje bij jullie geweest
Wij en de kids vermaakte zich prima.
Kinderen kwamen uit de Bioscoop en hadden honger het was toen zo’n 17.30 dus dachten lekker te gaan eten .
Dus niet we kwamen mooi nie in het restaurant we konden daar bij de golfbanen eten restaurants was voor hotelgasten. Was ook helemaal niet erg alleen mijn kinderen lusten daar helemaal niets die wilde na het restaurant daar lagen wel gewone frietje en knakworstjes.
Waar wij moesten gaan eten daar lag niets voor de kids gekruide aardappeltjes gekruiden speklapjes saté en een hamburger maar niets wat ze lekker vonden ik vind als we daar nie mogen eten oke .maar leg daar dan ook iets neer wat kinderen lekker vinden . Wij hebben er genoeg voor betaald en de kids hebben bijna niets gegeten. Vond het zo zielig ze hadden zn honger dat we maar even na de MC donalds zijn gegaan.
Voor ons als dit niet veranderd geen preston palace meer je betaald duur en er is niets te eten voor de kids.ja alleen in het restaurant waar we niet in mochten.

Wij zoude tevreden zijn als er ook iets lekkers zoals gewone frietjes knakworstjes kroketten enz voor de kinderen ligt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preston Palace

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preston Palace nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht CAATJE2KIDS

1 maand geleden - Goedemorgen Ik heb een paar dagen geleden een klacht bij jullie ingediend. Maar heb daar nog geen reactie op gehad. Ik hoop dat we hier uit kunnen komen Anders was dit ons laatste bezoek aan jullie. Gr D.V.Grinsven

Alle klachten die gemeld zijn door CAATJE2KIDS