Klacht: Onbegrip, gebrek aan aandacht en respect

op 18 oktober 2018 over Aveleijn in de categorie Zorginstellingen

Ik voel me onheus bejegend. De begeleiding staat niet naast mij maar bovem mij. Ik voel mij dikwijls gekleineerd en zelfs gedomineerd. Mijn verhouding met andere mensen wordt in het negatieve getrokken door de begeleiding terweil ik een heel sociaal mens ben en veel vrienden heb, die vervolgens door de begeleiding worden afgekeurd. Dit ervaar ik al 13 jaar zolang als ik hier woon.

Dat ik mij niet meer onder druk voel staan en dat ik mij ondanks mijn autisme vrij voel in het nemen van zelfstandige beslisingen.
1. Werk en prive gescheiden (geen bemoeienis over en weer)
2. Nemen van een vrije dag moet begrepen worden omdat ik veel stress ervaar als ik de oplossing niet meer zie.
3.Mij gesteund voelen als dat nodig heb.
4.Als ik even op mijzelf wil zijn, dat daar dan ook de ruimte voor is. Desnoods op een door mijzelf gekozen geschikte lokatie.
5.Eerder doorverwezen worden naar specialistische hulp als ik aangeef lichamelijk en psychisch klachten te ondervinden.
6.Sturen met aandacht, niet met commando's
7.Geen kwetsende opmerkingen te horen krijgen over vrienden die ik hoog heb staan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aveleijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aveleijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alias W