Klacht: autostoelhoezen besteld en komt beschadig aan en een productie fout

johnnybremer op 21 december 2021 over Wish in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

autostoelhoezen besteld en komt beschadig aan en een productie fout in de bekleding
ik heb stoelhoezen gekocht bij wish en ik heb het gemeld bij de klachten afdeling
ook heb ik de verkoper geschreven en die willen mij een vergoeding van €3 betalen
daar ga ik niet mee akkoord ik betaalde hier voor €59
maar de verkoper zegt daar zit maar een paar krasjes op nee schrijf ik er zit in de bekleding door af drukken op als of er iets zwaars heeft op gestaan
maar een paar keer schrijven over de klachten geven ze geen antwoord meer ik hoop de u mij kan helpen met dit probleem mvg je bremer

Gewenste Oplossing:

dat ze mij een nieuwe midden stuk geven of om ruilen voor de beschadig midden stuk ook is de klittenband die de stukken bij elkaar houden verkeerd er op genaaid waardoor die niet de stukken bij elkaar moeten houden
ik vraag niet om mijn geld terug maar om een nieuwe tussen stuk wat beschadig is
ik heb ook aan gegeven dat ze de advertentie moeten aanpassen
er staat bij de advertentie echt leer en dat is het niet echt leer dan moet het ook echt leer zijn
en geen kunst leer op sturen
dus met de mooie woorden van niet te vrede dan krijg je geld terug nou niets is waar als je er niet mee eens ben dan geven ze geen antwoord meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Reactie van de melder van de klacht johnnybremer

1 maand geleden - nu krijg ik twee berichten dat ze mij €3 willen vergoeden en weer uit gelegd dat ik er niet meer akkoord ga met hun aanbieding van €3 in het tweede bericht hebben ze overleg gevoerd dat ze met drie dagen een nieuw stuk zouden sturen ik weet niet meer wat ik moet geloven wat is het e-mail adres dan kan ik de stukken van wish toesturen mvg je bremer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johnnybremer