Klacht: Automatische verlenging lidmaatschap judo bond.

op 29 januari 2014 over Judobond Nederland in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is geen enkele keuze als je kind op judo gaat, of je wel of niet lid wil zijn van de judobond. Vergelijk: ik heb werk, en mag dan ZELf kiezen of ik lid wordt van een bond of niet. Na opzegging van de sport in juni 2013 krijg ik geen teruggave van het half jaar wat is te veel heb betaald, maar sterker nog…..dit “stille beleid” is misleidend en werkt vergeten op te zeggen in de hand. Ik pleit voor vrijwillig lidmaatschap van een bond, en in de situatie zoals die nu is, een actieve reminder waarin erop gewezen wordt dat opzeggen nodig is om verdere kosten te voorkomen!!

Gewenste Oplossing:

Teruggave lidmaatschapskosten over automatisch geïnd bedrag. Wenselijk voor andere mensen is een beleid dat niet op stilzwijgende voortzetting gebaseerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Judobond Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Judobond Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spijkerman