Klacht: AUTOMATISCHE KOFFIEMACHINE LEKT ONDERAAN

op 12 februari 2018 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee dagen buiten de garantie is mijn toestel beginnen lekken onderaan, mijn toestel heeft net geen 500 euro gekost,
Heb contact opgenomen met Krups en op hun aanraden mijn machine naar een service center verstuurd,t.a.v. een persoon die 1 maal de week dit repair center zou bezoeken, heb geen enkele reactie gekregen.
Krijg alleen een bestek met de kosten!!!!! Voor mij de laatste keer dat ik iets koop van het merk Krups, koop het niet het is brolll…
Service KRUPS zero zero zero ;;;;

Gewenste Oplossing:

Het minste wat ze hadden kunnen doen was contact nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LUC SWEECK