Klacht: Automatische incasso ZONDER TOESTEMMING

op 11 juli 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Ook ik heb mij maar eenmalig ingeschreven voor 1 maand en 20 euro hiervoor betaald. Zonder een aankondiging te hebben gehad (huurexpert beweert dat ik een aankondiging heb gehad wat niet zo is) en zonder toestemming te hebben gegeven voor een verlenging hebben zij 20 euro van mijn rekening afgeschreven. Deze heb ik natuurlijk terug laten storten en mij direct uitgeschreven. Dit betekent dat ik in de 2e maand 4 dagen ingeschreven stond zonder dat ik dit wist.

Nu eist huurexpert dat ik 20 euro overmaak voor de 4 dagen dat ik ingeschreven stond terwijl ik nooit een email heb ontvangen of toestemming heb gegegen voor een verlenging. Ook stomd nergens tijdens de inschrijving dat dit automatisch verlengd wordt. Nu word ik bedreigd door huurexpert dat zij naar een incasso bureau zullen gaan en er nog meer kosten voor mij zullen opdraaien.

Nu lees ik hier dat er meer van dit soort zelfde klachten zijn over huurexpert.

Ook wil ik ze telefonisch bereiken maar ook dit is niet mogelijk. Wat een walgelijk bedrijf en wat een slechte service! Mijn 20 euro krijgen ze niet en de rest van de eventuele kosten die erbij gaan komen zal ik ook niet betalen.

Jullie moeten maar bewijzen dat ik een email heb ontvangen over een verlenging want dit heb ik niet ontvangen!!!

Ik ben pas tevreden als huurexpert ophoud met het vragen om geld. Ten eerste heb ik er dus geen toestemming voor gegeven en ten 2e heb ik geen enkele shit aan deze site gehad omdat je toch weer doorgestuurd wordt. Ik stond 4 dagen ingeschreven en geen maand. Dus 20 euro voor een maand is 2,68 voor 4 dagen. Dit bedrag wil ik best overmaken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melisa Buyuknisan