Klacht: Automatische incasso zonder enige waarschuwing of dergelijke

op 18 september 2016 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Ik was lid van de site huurexptert.nl, hiervoor had ik een abonnement als premiumlid voor 15 dagen. Omdat ik de afgelopen dagen erg druk was met van alles was ik vergeten dat mijn abbo af liep. Tot op een dag ik iets wou pinnen en ik geen saldo had. Ik keek op mijn rabo bankieren en zag dat ik in de min was en keek hoe dat kon en zag dat huurexpert diezelfde dag nog geld van mijn rekening had afgehaald; een automatische incasso 15 euro..

Ik vond dit erg raar want bij andere sites kreeg ik een waarschuwing van je abbo verloopt en wordt automatisch verlengd als je het niet opzegt. Maar bij huurexpert dus niet. Maar omdat het diezelfde dag nog was en ik die site niet eens gebruikte meer mailde ik ze en legde de situatie uit (omdat ze tel. niet bereikbaar zijn). Waar ik netjes vroeg of ik mijn geld terug kon krijgen omdat ik de site niet gebruik en net te laat was met uitschrijven. Ik kreeg toen een mailtje met dat ze mijn account hadden GEDEACTIVEERD! huh? dus geen mailtje terug met fatsoenlijk antwoord en geen geld teruggestort, maar ze deactiveerden mij account. Nog erger dus; want nu heb ik betaald voor 15 dagen lidmaatschap en kan ik deze niet gebruiken omdat zij deze voor mij gestopt hebben..

Ik kon dit niet geloven.. Dus ik stuur opnieuw een mailtje met waarom ik geen reactie krijg en mijn account wordt gedeactiveerd en ook toen niet eens antwoord gekregen.. Ik vindt dit echt een waardeloos bedrijf.. Nog nooit meegemaakt dit, werkelijk waar..

Ik wil mijn geld (15 euro) teruggestort hebben. Ik was net te laat met uitschrijven (zij hebben mij hierover niet geinformeerd + hebben mijn mails niet beantwoord maar mij extra dwarsgezeten door mijn account ook nog te deactiveren!, ik heb hun site niet eens gebruikt ook nog..)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door forou