Klacht: Automatische incasso Canon Nederland

op 04 juni 2021 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik kreeg een no-reply e-mail op [email protected] over een automatische incasso van 30 euro en 41 eurocent namens Canon Nederland.

Ik heb nooit toestemming gegeven voor een doorlopend incasso van Canon Nederland, noch heb ik ooit iets gekocht van Canon Nederland.

Ik ben tevreden wanneer deze automatische incasso, waar ik geen schriftelijke toestemming aan heb gegeven, stopgezet wordt en terug wordt geboekt op mijn bankrekening.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 07 juni 2021 om 08:15 geantwoord

Bericht van docdata payments

1 maand geleden - CM.com handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door DiamoFens