Klacht: Automatische incasso

op 18 september 2016 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Van het internetbedrijf huurexpert.nl kreeg ik een dreigmail, omdat ik een automatische incasso terug heb gevorderd. De automatische incasso is zonder vooraankondiging gedaan. Ik heb een jaar lang zonder ook maar enig resultaat gebruik gemaakt van de ‘diensten’ van huurexpert.nl. In de laatste mail van het bedrijf dreigen ze met een deurwaarder, waarbij de kosten aanzienlijk op kunnen lopen. In de laatste mail (zie hieronder) gaan ze volkomen voorbij aan eerder mailwisselingen waarin ik heb aangegeven een deel van het bedrag over te zullen maken rond de 27e september. Die mail wordt ook nog eens in het weekend midden in de nacht om 05:05 uur (automatisch) op 17 september verstuurd, met de mededeling dat het bedrag vóór 17 september op hun rekening moet staan.

Geachte heer ,

Uit onze administratie is gebleken dat het verschuldigde bedrag na de betalingsherinnering en aanmaning nog steeds niet door u is voldaan. Wij verzoeken u nogmaals dringend om per direct het openstaande bedrag te voldoen om extra (incasso) kosten te voorkomen.

De link hiervoor is http://www.huurexpert.nl/adyen/stornoInvoice

Indien de betaling niet op onze rekening staat voor 17-09-2016 wordt de vordering uit handen gegeven. De communicatie zal vanaf dat moment ook uitsluitend via het incassobureau/de deurwaarder verlopen.

Hoogachtend,

Financiële administratie
HuurExpert.nl

Ik ben tevreden als huurexpert.nl zijn onterechte vordering intrekt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lecarps