Klacht: automatische afschrijvingen waarvoro ik geen toestemming heb gegeven

op 12 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er worden de afgelopen maanden steeds automatisch bedragen afgeschreven van mijn rekening zonder dat ik weet waarover het gaat noch dat ik daarvoor enige facturering ontvang
ik heb de laatste twee dan ook teruggeboekt

zodat ik ga bellen sta ik een half uurtje in een wachtstand nadat ik eerst 15 minuten een keuze menu heb doorkopen waar mijn vraag ook niet eens ondervalt

Gewenste Oplossing:

met een gedegen antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MOURITSWERKT