Klacht: Automatische afschrijving zonder toestemming

op 14 juli 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Helaas ben ik er ook ingetrapt. Account aangemaakt en toestemming gegeven voor een eenmalige afschrijving. Vervolgens hebben ze, zonder berichtgeving, mijn account ingesteld op automatisch verlengen. Ik heb de tweede afschrijving geannuleerd en direct mijn account verwijderd. Nu krijg ik een e-mail met dreigende taal dat ik een betalingsachterstand heb.

Ik ben het hier niet mee eens en vind niet dat ik zou moeten betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maak en ook geen toegang meer toe heb.

Aangezien de reeds 106 klachten hier op de site over HuurExpert.nl, zal ik dit ook doorsturen naar een jurist.

Als HuurExpert.nl in de administratie gaat kijken en ziet dat ik geen account meer heb en dus mijn 'betalingsachterstand' kwijtscheldt. Tevens vind ik dat HuurExpert.nl zijn beleid moet veranderen omtrent de automatisch verlengen zonder dat klanten hiervan duidelijk op de hoogte worden gebracht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EvanOosten