Klacht: automatische afschrijving

op 26 september 2011 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een voormalig Tringg gebruiker waar ik heeel tevreden over was totdat het is overgegaan naar Simyo. Mijn abonnementsgeld werd elke maand automatisch de 24e van mijn rekening gehaald en ineens zonder bericht wordt het de 14e al afgeschreven. Hiermee was ik het niet eens en heb het bedrag teruggestort en gelijk simyo gebeld met deze mededeling waarom ik het niet eens was en het op de normale datum weer overmaak. Dit was akkoord volgens de medewerker van Simyo en zij zou hier een aantekening van maken. Wat blijkt nu een paar dagen later al herinneringen e.d. Weer bellen met Simyo en dan krijg je te horen we doen niet aan betalingsregelingen! Voor de goede orde dit is geen betalingsregeling maar het niet eens zijn dat zij 14 dagen nadat het geld is afgeboekt alweer overgaan tot afboeken van het abo geld. Je wordt dus ook gewoon voor leugenaar te boek gezet bij Simyo aangezien een medewerkster zei dat dit wel akkoord was! Nu al met al moet ik ipv de normale abo kosten meer als het dubbele betalen! Simyo ik heb echt geen goed woord over voor jullie en zal dit ook aan iedereen die er ook maar over denkt een abonnement af te sluiten dit zeeer afraden! Al met al… Tringg was maar nooit overgegaan naar het geldbeluste simyo dan waren er meer tevreden klanten gebleven.

Gewenste Oplossing:

Als er vooraf een brief was gekomen met de mededeling dat zij anders zouden innen en om aan de klant tegemoet te komen als deze zegt het geld wel over te maken en dan niet gelijk een deurwaarder in te schakelen

Alle klachten die gemeld zijn door KM