Klacht: automatisch verlenging

sarahandandrewforever op 30 maart 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Puzzelgroep heeft mijn werk benaderd en gezegd dat ik jaren geleden mee heb gedaan en nu weer klant ben

Als het contract definitief ontbonden wordt want ik heb hier nooit om gevraagd en ik wil ook nooit meer benaderd worden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Hartman, Uw heeft uw klacht ingediend bij PuzzelBrein, het bedrijf wat u heeft benaderd is echter Puzzelgroep, daar hebben wij niets mee te maken. U kunt zich het beste richten tot Puzzelgroep of een klacht indienen op het juiste bedrijf. PuzzelBrein kan u helaas niet verder helpen met oplossen van deze klacht. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 03 april 2018 om 11:07 geantwoord

Mevrouw Hartman heeft een klacht ingediend bij het verkeerde bedrijf. Dat is aan haar doorgegeven, zie onderstaande tekst.

Geachte mevrouw Hartman,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door